ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na wynajem i kompleksową obsługę serwisową urządzenia wielofunkcyjnego
Szczecin, dnia 10 grudnia 2021 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na wynajem i kompleksową obsługę serwisową urządzenia wielofunkcyjnego
w trybie zasad realizacji zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy prawo zamówień publicznych ustalonych Zarządzeniem Dyrektora Regionalnego Biura Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego
Nr 1/17 z dnia 2.01.2017 r.
- Zamawiający/Nabywca:
Województwo Zachodniopomorskie,
ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin,
NIP: 851-28-71-498,
Płatnik:
Regionalne Biuro Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
Plac Jana Kilińskiego 3
71-414 Szczecin
- Przedmiot zamówienia: wynajem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzenia wielofunkcyjnego przez okres 12, 24 lub 36 miesięcy.
Wymagane parametry techniczne:
- prędkość - (tryb kolorowy/czarno-biały) nie mniej niż 35/35 stron A4 na minutę,
- wydajność miesięczna nie mniej niż 50 000 stron,
- moduł z czterema tacami,
- finisher z broszurownicą,
- podręczny zszywacz - zszywanie nie mniej niż 50 arkuszy (zszywanie: narożne, dwupunktowe),
- dziurkowanie otworów 2/4.
3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia opisanego powyżej:
- 12, 24 lub 36 miesięcy
- Miejsce realizacji: 70-540 Szczecin, ul Kilińskiego 3
4. Wymagania niezbędne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
- doświadczenie zawodowe w przedmiocie zamówienia;
- zamawiający nie dopuszcza deklarowania minimalnej miesięcznej liczby kopii/wydruków;
- realizowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad;
- utrzymywania urządzenia w stanie przydatnym do używania zgodnie z jego przeznaczeniem, przy zachowaniu parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją przez okres obowiązywania umowy;
- dostarczania na żądanie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych następnego dnia roboczego po zgłoszeniu żądania przez Zamawiającego w ramach opłaty za wykonywane wydruki;
- usuwania awarii urządzenia w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych;
- w razie nieusunięcia awarii urządzenia uniemożliwiającej wykonywanie kopii wydruków
w terminie 2 dni roboczych, Oferent zapewni wykonanie kopii wydruków na urządzeniu
o zbliżonych parametrach technicznych lub podejmie czynności zmierzające do dostarczenia zastępczego urządzenia, o zbliżonych parametrach technicznych do urządzenia, które uległo awarii.
5. Sposób przygotowania oferty:
Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
6. Treść oferty:
- Nazwa wykonawcy:
- Adres wykonawcy:
- NIP:
- Regon:
- Aktualny odpis wpisu do KRS/ewidencji działalności gospodarczej:
- Nr rachunku bankowego:
- Cena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia: Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 – Formularz cenowy):
- Oświadczenie o zapoznaniu się z zaproszeniem do złożenia oferty i braku zastrzeżeń do jego zapisów (załącznik nr 2 - Oświadczenie).
- Termin związania ofertą (minimum 30 dni).
7. Informacje dodatkowe:
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy przekazać do sekretariatu Regionalnego Biura Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie, Plac Kilińskiego 3 w Szczecinie w terminie do 17.12.2021 r. do godziny 12.00. Oferta może być złożona listownie, faxem, emailem na adres biuro@rbgp.pl
Oferty otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Administratorem danych osobowych jest Regionalne Biuro Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie. Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP pod adresem: http://bip.rbgp.pl/klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych
8. Wybór wykonawcy:
Podstawą wyboru najkorzystniejszej oferty będzie oferowana cena oraz spełnienie wymagań określonych w pkt. 4. Z oferentem o najkorzystniejszej ofercie zostaną przeprowadzone negocjacje mające na celu uzgodnienie szczegółów realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od złożenia zamówienia w każdym czasie i bez podawania przyczyny. Zapytanie nie stanowi oferty.
W sprawach organizacyjnych prosimy kontaktować się z pracownikiem Regionalnego Biura Gospodarki Przestrzennej Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie: Panem Mirosławem – tel. 91 432 49 75; mail mcz@rbgp.pl
Sporządziła: B. Guzowska
Leszek Jastrzębski
p.o. Dyrektora RBGPWZ
Podziel się artykułem